Stressad

Jag var nog lite uppstressat när jag kom hem igår... Kolla alla slarv-stav-fel! Oj oj oj... Nu borde jag verkligen vara på jobbet men det är som att en osynlig hand trycker ner mig i sängen så fort jag har börjat stiga upp på morgonen och jag blir alltid sen... Jag är tröööööött =D.

Ni har så rätt så rätt mina kloka vänner! Jag ska inte gå själv ute! Det är lite dumt faktiskt, som att utmana ödet. Jens på jobbet har också skällt på mig. Det var visserligen när jag gick hem själv en lördagnatt vid halv tre och genade genom den här parken. När man läser det kan man ju tro att jag är dum på riktigt!

Hedersord: *lägger handen på hjärtat* Jag, Åsa Maria (namnsdag snart!) Elisabeth, lovar att inte gå genom mörka gränder och parker ensam något mer.

Nu fick jag sms! Hörs senare, på lunchen, kanske????

Jonas, våldtäktsjeansen är det bästa jag har köpt, de var ruggigt dyra men jag gillar dem, dessutom känner man sig säker i dem! Purrrrrrrfekt!

Byby

Kommentarer
Postat av: Lollo

Då har vi det skriftligt, stumpan! ;)

2009-02-11 @ 17:57:07
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åsa! Jag har skrivit 7 inlägg idag (och inatt)!!! :) Är jag patetisk eller???

2009-02-12 @ 01:25:19
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0