Svårt!!

Det är svårt att blogga!! Ibland behöver man ämnen som man kan försöka hålla i och skapa en röd tråd men även då är det svårt att hålla den här tråden! I synnerhet eftersom jag ofta tittar på tv samtidigt som jag bloggar! Ikväll är det Beck igen, you know?! Jag ooooorkar inte riktigt med Lena, hon pratar med finsk brytning och jag har verkligen svårt att fatta!! Jag är liiiiite dum ibland men oftast inte så det stör i alla fall.

Min lilla Selming ligger på armstödet bredvid mig, hon låg på min mage innan men Gustav hade ner en penna på en plåtburk och hon bara flög iväg. Så nu ligger hon bredvid i alla fall. 

Just nu vet jag att det är ganska många som läser min blogg (många för att vara min blogg ) och då måste man, kära läsare, vara en förebild och det, det gör mig lite nervös!! Jag är ju bara Åsa! Och jag har ju bara bröder!! Då behöver man inte vara så noga med att vara förebild för de tittar inte så mycket på mig ändå eller lyssnar på mig heller, för den delen. Alltså, sen de blev längre och större än jag så är de helt oregerliga! Små (eller stora) ligister!

Sebbe <3


Danne <3


Alex <3


Mina små småbröder . Jag lovar att lägga upp bilderna jag får på min födelsedag!! Det är alltså bilder från när jag är liten! Jihoo! Jag riktigt längtar efter att fylla år! Det var ju visserligen lite lustigt sagt eftersom alla som känner mig troligtvis vet att jag älskar att fylla år och baka kakor och ha en massa folk här! Det går ju bra när Gustav fyller också men att få lite paket är ju himla roligt! Sen har ju jag faktiskt en extrafamilj också!



Lollo och jag <3



Theresen <3


Rickard <3


Och lilla Bisen <3


Så om man inte ska gå på blodsband så är det en himla massa syskon!! Och så Fille, såklart!



Från min student, faktiskt!

Das waar alles för ikväll!

Sussa gott!

//Os

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tycker du höll en ganska bra röd tråd i det här inlägget, var inte så hård mot dig själv. Jag ser också fram emot att se dom där bilderna som Elisabet pratade om, ska bli sååå kul :) Ditt bloggkrigsinägg ska jag läsa senare i lugn och ro så jag kan sätta mig in lite i ämnet och antagligen hålla med dig! ;) Puss!

2009-02-23 @ 00:05:15
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0