Tänder, tänder och tänder

Hej hej!
Idag kom Lollo och hämtade mig på jobbet redan vid halv ett! Så åkte vi vidare till Helena och skulle kolla våra tänder, åå jag skrattade när vi kom in i undersökningsrummet. Lollo frågade om jag ville köra först men jag sa att hon kunde börja! Nu ska ni alltså veta att familjen Bergman är "tandläkarungar" eftersom mamma Bergman är tandhygienist och pappa Bergman är tandläkare. Så när vi kom in frågade Helena vad vi ville ha hjälp med, Lollo visste precis "en liten finputsning och flourlack" (tror jag bestämt att hon sa) sen tog hon "haklappen" från Helena och knäppte på sig den, sen hoppade hon upp i stolen. HAHAHA! Vaddå van vid tandhälsa =D.

Så nu har jag alldeles blanka och fina tänder! Polerade och flourade! (om det nu är ett ord) Inga hål! Och jag som inte hade varit hos tandläkaren på nästan sex år (ja, jag skäms). Skönt att veta att jag sköter om mina tänder! Det godiset jag gillat att äta kan jag ju inte äta så det är ganska lätt att låta bli, faktiskt!

About Semlan, Heikki! Den var liten och blek på något vis! Ful, liksom! haha! Jag brukar kalla min kisse för Semlan =D... Jättekul... Nej, hörrni! Jag ska nog sova alldeles strax! Jag är så trött och har verkligen ingen humor såhär på fredagkvällen!!

Hörs imörn!

//Plingen

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, precis som att jag tycker det är skitkul att sitta i stolen... :P :) Tack för idag gumman! :) PUSS!

2009-02-14 @ 00:05:25
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0