TOTALT ostyrigt!!

Nej, Lollo! Att blåsa håret med huvudet upp och ner var inget att rekomendera för oss med tjockt hår. Det får ju massor med volym och blir totalt ostyrigt (återkoppling till rubriken!)



Kolla håret!! (Inte det osminkade ansiktet, tack!)



Den här bilden blev rolig =D. Ursäkta att jag läggar upp bilder tagna på mig själv, av mig själv.

Jag kan berätta att Elin har sagt till oss att hemligheten med hennes "volymiga"-hår är att hon fönar med huvudet ner. Men efter denna ovetenskapliga undersökning kan jag säga att denna metod inte passar oss med tjockt hår!

Det tar ju en halv evighet att duscha, man kanske ska raka av sig håret?! Shampoo, conditioner, värmecreme och sen föning. Okej, Åsa, sluta prata om håret!!

Sune satt och skrek utanför dörren när jag duschade så han fick komma in, när jag kom ur duschen såg det ut såhär:



Han hade hittat sin plats, han är rädd för vatten...



Vad är det där borta i hörnet?????


"Kommer det därifrån??"


"Och åker ner där?"

Hihi... jag ääälskar mina kissemissar =).


Gosingar...

Jag fick inte upp Gustav innan så jag ska nog gå och lägga mig och lösa lite cross word puzzle (låter mindre töntigt än korsord!) så hörs vi imorgon!!

Natti natti

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, volymspray Kiss my ass!!! ;) Nepp håret fönas bäst med huvudet på plats som det ska vara.

Den sista bilden på kissarna är skitsöt ju!!! :)

2009-02-10 @ 21:52:23
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Åååååhh!! Vad underbara kissarna är!! Det är så tomt härborta med bara en katt...

2009-02-11 @ 13:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0