Tråååkigt!!

Vi sitter och kollar på Bourne-filmen, första filmen. Jag gillar inte de där! Jag tycker helt enkelt inte om att bli upplyst om att det finns korrumperade myndigheter! Det gör mig otroligt deprimerad! Vem ska man lita på om de luras?? Nej, inte mina favvofilmer! Gustav gillar dem, typiskt... men jag ska nog gå och lägga mig, jag är trött och jag vill gärna inte komma ut till jobbet vid tio imorgon också! Det känns inte bra, å andra sidan skulle jag kunna jobba tio till fem och få massor gjort på den tiden! jag jobbar bäst den tiden, från åtta är jag liksom inte vaken, då får jag ägna mig åt att håla papper eller sortera eller nåt. Sen kan jag ta tag i andra saker =P. Lustigt hur man är, men det vet jag ju att jag inte är någon morgonmänniska, men det vet väl de flesta vid det här laget =P.


Jag måste flytta på tvätten i badrummet.. Gustav ville duscha, det tänkte jag faktiskt på innan. Jag hängde tvätten medan jag pratade med hans mamma och då sa jag att jag kommer att få flytta på det här sen för Gustav ska väl duscha =P. Varför hängde jag då upp det där? För att jag gillar att hänga tvätt? Nja. Jag vet inte varför... =)


Nehe! Flytta tvätten, fixa mackor, plocka ur diskmaskinen, göra matlådor, borsta tänderna och sedan ska jag titta på insidan av ögonlocken =).


Heddå


Frimis med Andreas =)

Kommentarer
Postat av: jonas

är Filip tillbaka i fadershuset?Bra kort på er vad gör Andreas nuförtiden?Jäklar vad bra du skriver och roligt.Har precis berättat att både du och Andreas är jävligt bra.

2009-02-05 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0