Trasiga familjen

*asgarvar* jag tycker du skriver klockrent, Jonas! lollo och jag brukar roa oss med att analysera varför vi är som vi är och varför vi gör som vi gör! Oftas skyller vi allt på att vi är storasystrar och för att vi tog mycket ansvar när vi var små. Det är alltså därför jag kan uppfattas som att jag är 45 och inte 25! Sen att jag har varit på helvetes massa begravningar och sådär.. Det är tråkigt meeeen, så är det. What does'nt kill you makes you stronger. Så, jonas! Varför hoppar du mellan ämnen? Du är yngst, va? Du har en storasyster, eller? Nej, jag vet inte varför, det kanske är vårt stressamhälle som gör att folk hoppar mellan ämnen =D. Man ska hinna säga så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt!


Mamma tvingade mig att ringa till sjukvårdsupplysningen... Och hon hette Helena =). Inte mamma, hon heter Elisabeth, utan hon på sjukvårdsupplysningen (jävlar vilket långt ord!). Hon trodde att mitt revben var av men jag skulle prova ta värktabletter och om jag får problem med andningen (om jag tycker att något ser fel ut i lungan...What?) så skulle jag till akuuuuuuuten. Men hon lyssnade när jag andades och hon tyckte inte det lät som att jag var väldigt anfådd och det är jag ju inte. Det gör ont när jag skrattar, gäspar och säger något uttrycksfullt =D Så jag väntar!


Nu kom Semlan upp till mig och ska kela så nu ska jag ägna mig åt det en stund och sen gå och klä på mig! Jag sitter i morgonrock =D. Den är rosa =). Jag har fått den av mamma =).

Hej på er

Kom på att jag inte skrivit någon kommentar till min rubrik! Jag gör så ofta!! Min bror berättade att han har vinterkräksjukan... Jag har ett trasigt revben, pappa har magsår och Anette har diskbråck =D. Hela den familjen är lite kaputt! Tur att mamma, Björn, Sebbe och Alex är okej!

Kommentarer
Postat av: jonas

jag fattar tyvärr inte alla dessa =D = osv.

2009-02-06 @ 13:04:09
Postat av: Lollo

Till Jonas: det är ju smilies! ;) Till Åsa: Lova att du ringer om du ska in till akuten!!!!! Puss!

2009-02-06 @ 15:32:26
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0