LISTA!!!

Senaste
1. Du träffade? Träffar Gustav nu.
2. Personen du pratatade I telefon med? Lolloisen
3. Du fick SMS av? Vila!! (Jag får spam-sms)
4. Du kramade? Lolloisen

Idag:
5. Kläder?
Jeans och finstickad tröja i min färg
6. Bättre än igår? Nej!

Imorgon
7. Är det?
Frehehehehehedag!!
8. Planer? Neeej, vi hade men Gustav är ju sjuk...
9. Något tråkigt som händer imorgon? Stackars Helena ska på begravning *skickar en mental kram*

Favorit
10. Nummer?
Ingen aning!
11. Färg? Rooooosa!!
12. Årstid? Våren!
13. Saknar du någon? Ja, min morfar
14. Humör för tillfället? Glatt!

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse?
Skällde på Sune (jag har förskräckligt morgonhumör!)
16. Vad åt du sist? En banan, faktiskt. Jag som inte är så mycket för bananer.
17. Vad irriterar du dig på? Inget, tror jag.
18.Tror du på distansförhållanden? Jepp, been there done that. Men inte i längden!!
19. Vem tänker du på just nu? Lollo, faktiskt
20. Tror du att personen tänker på dig med? Troligtvis inte! Hon tittar nog på Lost
21. Vart reste du sist? Det måste ha varit Jönköping på PBS-träff
22. Vad gjorde du igår kväll? Tog hand om Gustav.
23. Liknar du din mamma eller pappa? MAMMA!
24. Ler du ofta? Ja! Det måste man!
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Käääärlek!!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jag tar varje chans att önska mig nåt!
27. I vems säng sov du i igår natt? Hälften av kroppen i min hälften på Gustavs sida.
28. Vilken färg har din tröja? Jag har ingen tröja, mitt linne är vitt!

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?
Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Japp, jag är ganska klen!

Lycka
32. Är du en glad person?
Jag vill tro det!
33. Vad gör dig glad? Allt möjligt. Att våren är på väg, när mina kissar leker, att skratta med Gustav, säga samma sak som Lollo
34. Önskar du att du var lyckligare? Neh, det behövs inte.
35. Är lycka överskattat? Nej! Varför då?
36. Kan musik göra dig glad? Ja, det gjorde det senast idag när Lollo sken upp och drog in mig i en affär för att de spelade hennes favoritlåt. Då blev jag glad

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
Ja!
38. Har du någonsin sagt Jag älskar dig och menat det? Yes!
39. Har du en flick/pojkvän? Ja.
40. Är du nöjd med det?
Ja, verkligen.
41. Är du kär? Ja

Hat
41. Vem hatar du verkligen?
Ingen, orka hata folk! Jag ogillar starkt Staffan Werme men det här är inte en politisk blogg så det behöver vi inte prata om.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej, verkligen inte!
43. Är du en mobbare? Nej, mobbad.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja och jag har slagit min bror. (Sebbe är den enda som kan tagga mig så)
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja, men det hör till livet.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi, vilka fina svar!!! :) Den låten heter "Dreaming of you" med The Coral. En av mina absoluta favoriter, som sagt :) Du måste få höra den! Puss igen! ;)

2009-02-27 @ 00:59:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0