Vaknat tidigt!

Hej hej!
Jag vaknade redan vid åtta och vaknade med sån här ångest att jag hade försovit mig! Vi ska ju till farmor och hämta katterna och det skulle jag vilja ha gjort ganska snart på förmiddagen, kände jag. Det tar alltid lite extra tid när man är där och Gustav ska ju följa med. Han ska spela badminton i eftermiddag. Lollo! Jag funderade på om jag skulle komma till Hallsberg när han spelar? Eller ska du och Bisen iväg?

Det blev inte alls mycket kort igår trots att jag lovat det, det var inte så många jag kände faktiskt, mest Gustavs barndomskompisar, Jocke och jocke vad här och de känner jag ju!! Och så Pontus som höll i själva festen eftersom han fyllde år, grattis igen till Pontus! Så Pontus sa "Nu är jag lika gammal som du, Åsa" Och vet ni vad Gustav säger???? "Nehe! Hon är 25!!!" WTF!! Jag har inte fyllt än! Han får inte gå runt och säga att jag är 25 än! Om jag säger det så övar jag bara! Dumman.

Nej, nu ska jag nog fixa lite att äta eller så äter jag williamstårtan som jag bara äääälskar men som jag verkligen inte tål... Hmm valet är svårt! Äcklig frukost och må bra eller goooooood tårta och må illa???

Hihi!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, gråt inte, det kommer fler chanser, lovar!!! :)

2009-02-22 @ 13:29:44
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Mmmmmmmmmm... Williamstårta!!! Själv så åt jag böckling till frukost och sköljde ner benen med svagt kaffe. (Det var typ slut på kaffet så jag fick snåla...) Kraaaaaaaaaam!!

2009-02-22 @ 14:45:12
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0