Bowling

Hej hej!
Idag gick jag upp kvart i tio! det var i och för sig för att Annica skickade sms och ville ha hjälp med skrivaren så då fick jag en liten morot att gå upp =). Sen har jag såsat runt här, duschat, sminkat mig, klätt på mig ätit en tallrik fil med müsli och druckit en kopp te! (Blueberry) Så kan jag ju säga att Sune har slickat min skål som jag hade filen i och han satt just och tuggade på ett russin.. Min lilla avfallskvarn =). Vem vet vad han stoppar i sig när jag inte ser! Tänk om han äter jord och grejer! Det är inte lätt att hålla koll på de små liven. Jag har bakat en rulltårta också, förresten. lena, Siv & Yngve kommer hit sen efter bowlingen så jag ville ha något att bjuda på. Jag tror jag rullar mina rulltårtor för löst... jag ska kolla sen, jag skär dem alltid när de är alldeles färska och nu har jag lagt den oskuren i kylen så får vi se om det är någon skillnad (om den är lättare att skära, alltså).

När vi har bowlat, ätit och folk har fikat här så ska jag bege mig till mamma, det ska bli roligt =). Det var länge sedan jag bara var hemma! De hade haft -24 grader i natt, det är kallt!! Huu!

Nej, nu ska jag gå på toa, byta jeans (de här passade inte tröjan, ser jag i det obarmhärtiga ljuset utifrån) och sen försöka bestämma mig för om jag ska ha uppsatt eller utsläppt hår!! Det är mitt stora dilemma idag!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ha så kul på bowlingen ikväll då! :) Rulltårtan blir säkert kanon! Pus & Kram!

2009-01-05 @ 15:46:22
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0