Marieberg!

Hej!
Nu har jag hunnit åka till Marieberg, jobbat en timma =D. Sen handlade jag mat och sen spenderade jag lite tid med Lollo på köpcentrat! Åå jag hoppas hoppas hoppas hon har tid att komma och dricka te med mig imorgon!! Det skulle vara så roligt, Lollo! Så får du ju träffa Sune med =D. Mamma & Helena ska träffas vid två så om vi ocså gör det så hinner du ju gott och väl till sex, eller hur!? =D

Jag köpte en Selmapenna på marieberg:



Den ska jag ha på jobbet, så att ännu fler kan ta mig på allvar =D.

.Nu ska vi faktiskt till Jocke & Mariia och äta lite! (Mariias lägenhet men Jocke är där =D) så får vi väl se vad som händer senare!

Ha en trevlig kväll!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Min kommentar fastnade visst inte i förra inlägget...Muppigt! Jag ringer dig imorrn!!! :) Ha så trevligt ikväll. Puss & Kram

2009-01-02 @ 23:04:48
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0