Middag hos mamma!

Hej hej!
Nu är jag hemma igen. Håller på och micrar fisk till småfisarna, jag hade inte sett att man kunde micra dem!! (Fiskarna alltså, inte katterna) då tar det ju inte alls lika lång tid! Nu kan de ju faktiskt få fisk varje dag, även när jag jobbar! Det är nämligen det jag har funderat på... Jag kan liksom inte åka hem på lunchen varje dag för att ge dem mat, då blir jag ruinerad! Men nu kan de få torrfoder och fisk! Det blir kanoners! (Jag kan nämligen inte stå och koka fisk, tio gånger om dagen! =))

Lena & Svante & Yngve var här innan idag, vi fikade på min rulltårta och kaffe och när vi var färdiga och de skulle åka hemmåt hovsta så ropade Gustav på mig, synen som mötte oss i vardagsrummet, var denna:



Sune dricker ur mjölkkannan (tur det var laktosfritt)... =P

Nu sitter jag öch Gustav och tittar på ett tv-program Sexturisterna - Thailand, hemskt!! Tänk att det finns folk som lever sådär! Fy, jag blir illa till mods! Jag dricker faktiskt vin, som jag fick av mamma =). Det är gott, Liebframilch, hon vet vad jag gillar!



Ja, det är Gustavs fötter i bakgrunden, igen!

Nej, hörrni, jag ska nog sätta mig med min bok igen! Alkemisten mycket bra, än så länge!

Lägger upp en bild "hemifrån" =). Hos mamma & Björn, alltså =)..


Synd att stegen stod där och jag skulle ha gått längre ifrån men det var skitkallt!

hej hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad bjöds det på hemma hos mamma då? nyfiken :)

2009-01-06 @ 13:39:37
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0