Muller

Hej hej! eller godmorgon, för G & mig =) Vi gick upp vid halv ett... Jisses! Måste vända tillbaka på dygnet! men det blir bättre imorgon, vi ska spela bowling klockan ett, så då måste vi ju vara klara och på Strike klockan ett =D. Gustavs mamma och pappa frågade om vi ville följa med och det är ju lite roligt att spela bowling!

Idag ska Gustav spela badminton och jag ska städa lägenheten. Det ska bli skönt att få rent och fint här, funderar allvarligt på att putsa fönstret ut mot balkongen också, det var hemskt lortigt. Och så är det det blir när man bor vid stora vägar! jag tar nog bara utsidan i alla fall, får storstäda och putsa alla fönster när det blivit lite varmare ute. Man fryser ju fingrarna av sig om man ska stå med vatten och grejer när det är 11 minus ute. i och för sig är jag inte säker på att det är 11 minus eftersom vår termometer verkar fått ett litet tokryck, den visade på -46.7 när jag tittade innan och så kallt tror jag faktiskt inte det är!

Nehe! Plocka lite smått, bädda sängen, duscha och sedan städa!

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: mariia

I hällefors är det 28 minus! :)

2009-01-06 @ 13:25:59
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0