När andan faller på!

Hej hej på er!
Jag fick sådan lust att blogga är idag! Jag vet inte varför men den här sidan är ju så min! Massa bilder och ja, bara min, liksom. *suckar* Jag sitter och gömmer mig inne i sovrummet och lyssnar på killarna i mitt vardagsrum som klagar på mina små älsklingskissar och tycker att de har dumma namn... Jag säger: dumma killar! Inte Gustav förståss, han står alltid på min sida mot andra (såklart inte när det bara är vi =D). Hmm.. funderar på om jag skulle ta på mig jeans och gå upp till filmkedjan och hämta mina böcker! De har ju kommit idag! Och då slipper jag ju höra de där killarna... Åå man ska inte sitta nykter och lyssna på fullisar. Nej, nu är jag irriterad, jag går en sväng så kommer jag tillbaka och skriver mer sen!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0