Scrubs!

Hej hej!
Nu har Gustav & jag ätit frukost och druckit kaffe tillsammans! Jag skulle egentligen baka någonting, det är mysigare att fika med fikabröd, även om jag inte gillar så mycket sånt där! =D Jag pratade med mamma för en stund sedan och hon skulle precis hämta Helena. De kanske tittar in senare, när de varit i Wadköping. Vi får se, vi får se =)


Nu ska jag nog greja lite här, ståda lite och klappa kissarna! Tror jag struntar i att baka, jag har ingen lust och då blir det inte bra! Jag tror rent av att jag ska gå ner i källaren och hämta en låda och plocka ner lite julgrejer! Jag är lite trött på dem! Nu sitter Sune och skriker... Jag ska kolla vad han vill egentligen!

hej!


Kommentarer
Postat av: mariia

gick det bra att cylka hem igår ;) jag är helt slut i kroppen efter twister! haha snacka kondis =P kram

2009-01-03 @ 14:51:16
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0