Städdag!

Hej!
Nu har jag grejat ordentligt! Jag har städat vårt förråd på vinden (det behövdes verkligen) jag har släpat alla kartonger ner till lägenheten, plockat ur dem och källsorterat det som ska slängas, det blev bara fyra eller fem kartonger kvar där uppe! Sen några kartonger som jag ska kasta men det får inte plats i soprummet just nu så jag får nog vänta tills de har tömt där. Och jag vill ju inte ha skräpet i lägenheten! Gustav och jag kanske ska ta oss en sväng till tippen med allt skräp någon dag nu när vi är lediga! Nu har jag satt på ett par maskiner med tvätt som jag alldeles strax ska ner och hänga! Sen ska jag laga wokgryta, eller vad jag ska kalla det, så idag har jag varit duktig! Jag ska nog försöka lägga mig i vettig tid och sen komma upp före 12 imorgon!! Jag blir så trött när jag vaknar kvart i 12, kvart över 12 eller ännu senare! Hela dagen har ju nästan gått!! Nej, nu är det dags att vända tillbaka dygnet igen! Bara tre dagar kvar av ledigheten... Och så fyller min farmor på tisdag, så då går hela eftermiddagen där, ju. Jaja!

Ska nog gå och bädda ur sängen, dags att byta sängkläder!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0