Åsa =)

Namn - Åsa
Bor - I Örebro
Syskon - Tre bröder & en syster (RIP)
Ålder - 25
Ögonfärg - Blå
Längd - 168
Sko storlek - 37
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Oxe
Hårfärg - Brunt
Födelseort - Örebro


DAGENS..

Låt - Fuck you med lily Allen
Saknad - Fille (syster)
Kläder - Kortkort & ett linne
Smink - Inget, än
Underkläder - Bh och trosor... (What else)
Mat - Kalvstek hos farmor
Köp - Tröja & kjol & fint papper till ett kort till födelsedagsbarnet i morgon
Göra sen - Gå ut med kompisar!
Godis - Inget
Pinsammaste - Hmm.. inget idag, faktiskt! (än)


SVARA ÄRLIGT


Tycker du om att plocka svamp - Har hatat det men när man inte är tvingad av mamma är det roligare!
Tycker du om godis - Nje.. inte så värst!
Äter du oftast nyttig mat - Ja, hyfsat! Inga hel-/halvfabrikat i alla fall
Tycker du att du själv är söt/snygg - Ja, skönhet sitter på insidan, där är jag skitsnygg (hihi)
Du ger mycket komplimanger till andra - Ofta
Är du nöjd med ditt förnamn - Japp! Det är ju jag
Du tycker att du själv är smart - På vissa saker!
Vad är det sämsta hos dig - Min envishet som kan leda till ren tjurskallighet
Vad är det bästa hos dig - Jag älskar att visa andra att de betyder något för mig, kan lägga ner månader på att hitta den perfekta födelsedagspresenten eller julklappen.
Har du bra självförtroende - Nej, men en bra självbild!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Minst åtta (på jobbet) oftast mer
Du tycker om att vara med tjejer - Nej, vanligtvis inte men nu börjar alla tjejer växa till sig och sluta vara så "tjejiga"
Känner du dina grannar - Ja, sådär
Gillar du skolan - Jag älskade gymnasiet, det andra hade jag kunnat vara utan
Har du någon gång skolkat - Japp
Spelar du något instrument - Japp, cello
Sporter/aktiviteter går du i - Styrketränar
Har du några tatueringar - Japp, två
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Så fort jag går förbi en vilket iofs inte är så ofta
Tycker du om djur - Ja! Jag älskar djur!


BRUKAR DU..

Sova - Ja, jag älskar att sova
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Nej
Snusa - Nej
Skada dig - Nej
Klä dig i svart - Ibland
Lita på folk - Ja, om de inte har bevisat motsatsen!
Skada dig med flit - Nej, men jag är så klumpig så folk kan nog tro det =D
Drömma mardrömmar - Ja, vem gör inte det?
Gå i skolan - Nej
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - Nej
Vilja dö - Oftast inte


NÄR..

Åt du senast - Fil & flingor på balkongen för ett par timmar sedan
Läste du ut en bok senast - För ett par timmar sedan på balkongen =)
Köpte du något senast - Födelsedagspresent till Fanny
Vad? Volangjeanskjol & en rosa topp & ett par svarta tygskor (storlek 21, sötaste jag sett i hela mitt liv)
Svor du senast - Förut när jag pratade med pappa
Sjöng du senast - I duschen för tio minuter sedan
Klagade du senast - Minns inte
Klantade du dig senast - I köket igår när jag skakade en flaska med blå karamellfärg utan att skruva på locket ordentligt (hihi)


HAR DU..


För många vänner - Nej, det kan man inte ha, tror jag!
Förföljelsemani - Nej
Någon annan psykisk sjukdom? - Säkerligen! Men ingen diagnos =D
Skadat någon? - Jag har bitit mina bröder
Färgat håret - Ja
Några piercnings - Japp
Några tatueringar - Japp
Egen dator - Japp
Gjort bort dig rejält - O ja!


ÄR DU..

Snäll - Japp
Snygg - Jag tror fortfarande på att det kommer inifrån!
Söt - Kommer inifrån
Kort - Medel, tror jag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är den från Jennys blogg va? Ska se om jag orkar ta mig för den sen :) Puss

2009-07-19 @ 11:19:28
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0