Check


¤ Biljetter - check
¤ Kamera - check
¤ Pass - check
¤ Katterna hos farmor - check
¤ Gustav & Åsa mätta - check

Då har jag packat allt! Min väska väger till och med mindre än Gustavs! Duktigt va? Jag har fått minneskortet av mamma, ställt bilen hos pappa & lämnat mina älsklingar hos farmor! Det enda jag har kvar att göra är att skriva upp alla adresser till de jag vill skicka kort till =). Sedan är allt klart! Bära ut den lilla soppåsen som vi har samlat det lilla skräpet sen igår men det gör vi när vi går sedan, tror jag!

Nej, nu måste jag fixa de där adresserna!

Oiii, nu är jag exalterad!! =D

Pyss & kräm på er!

Kommentarer
Postat av: Humpe

Ha det så kul!! Kram!

2009-07-23 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0