~" Fredag "~

Hej hej!
Idag är det fredag! Gustav går på semester idag, och har fyra veckor! Lyx lyx =). Jag får dock vänta lite men det är ju relativt lugnt nu så jag kan säkert ta lite strödagar i nästa vecka och veckan efter! Jag har gjort mig iordning, plattat håret, klätt upp mig och sminkat mig ordentligt! Vi ska nämligen ut och äta ikväll, på Hellas. Det ska bli väldigt trevligt! Sedan ska vi gå på Ice Age III. Det ska bli riktigt roligt! Nu skiner solen igen också! Ännu bättre!

I morgon åker jag och Anette (pappas fru) till Norrköping och hälsar på Danne i hans nya lägenhet. Det ska bli kul att få se den! En tvåa och det var riktigt kök i den, Det han var mest imponerad av var att den hade en ugn! (Han har bott i korridor)

I morse hade jag lite otur, eller har väl egentligen haft hela dagen tills jag kom hem. Jag glömde matlådan så jag fick cykla tillbaka och hämta den. Sedan tappade jag korken till vattenflaskan och den blev överkörd av en bil så den blev uppfläkt. Så kom jag fram till jobbet och tappade hårsnodden så jag fick sätta upp håret med en mattsnodd (tjockt gummiband som man använder till att hålla mattor hoprullade) och sedan tappade jag mobilen när jag cyklade hem och den blev alldeles repig och ful =(. Dags för en touchwiz?????? hiiiihihihi. Nej, jag måste betala csn först, sen kan jag köpa ny mobil.

Men när jag kom hem låg ett brev från USÖ på bordet och meddelade att jag inte har cancer! Taaaaaack för det, Televerket. Så nu fortskrider undersökningarna av min magge! Det är ju skönt att kunna utesluta saker, i alla fall!

Nästa lördag är det 90-årskalas för Gustavs farmor och söndagen efter fyller Fanny 1 år. Sedan åker vi förhoppningsvis uuuuuutomlands! *hoppas*

Nu ska jag gå och rolla min rumpa efter att ha suttit i kattsoffan med svarta byxor! Och så ska jag sätta på mig mina rosa skor!

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

MEN ÅSA VARFÖR HAR DU INTE RINGT? Åh vad jag blir glad att du fick ett sånt glatt brev! Det var väl det jag VISSTE! ;) Pussar i massor!

2009-07-04 @ 17:45:45
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mariia

men haha! när var ni på Ice Age? vi var också på den i fredags juh!! :D kramar

2009-07-06 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0