Frimis

Oj oj oj! Jag börjar bli gammal, eller så är jag helt enkelt för gammal för att gå på ställen där de släpper in folk som är 20? Jag har sett flera av min brors kompisar och så såg jag den där praktikanten igen från jobbet... Men men! Vi har dansat och blivit raggade på av småkillar, då funkar min snorkmin riktigt bra, stackarna, de är ju redan osäkra som det är men om jag låtsas som att jag inte ser dem så slipper jag ta konflikten. Jag är rätt trött nu, faktiskt och ska alldeles strax gå och lägga mig. Jag ska ju upp och göra glasyren till alla muffinsarna i morgon! Så jag har lite att göra! Sedan ska vi vara ute i Hovsta klockan två. Jag skulle så gärna vilja hämta min kamera innan men jag hinner nog inte och dessutom vet jag inte hur pappa jobbar imorgon så vi får tigga kort av Lena & Svante eller så får jag ta med mobilen. Den har nästan lika många pixlar som min kamera men det är ju inte bara det som gör kvalitén (knappt alls faktiskt) jag ska läsa på om kameror och sedan ska jag spara ihop till en. Men först ska csn bli klart och under den tiden ska jag spara pengar så att Gustav och jag kommer till London, jag har planerat att vi ska åka över jul och nyår och då får jag spara ihop lite pengar för det är inte riktigt gratis. Men jag ska boka flygbiljetter snart, annars går de upp för mycket i pris. Nu kunde man boka biljetter för 140 kronor + alla avgifter, det blev typ 2000 kronor för oss båda, tur och retur. Det är ju itne alls farligt men sedan är det hotell på det och det kostar minst 5500 för de 11 nätterna vi behöver vara där. Inte speciellt mycket med tanke på att det är 11 nätter men det är ändå mycket pengar.

Nej! Nu är det sängen och läsning en liten, liten stund! =D

Natti natti

Kommentarer
Postat av: mariia

haha inte lätt Åsa ;) du får börja hänga på Harrys! Ska vi gå på bio ikväll?? PÅ harry Potter? :D kramar!

2009-07-19 @ 12:27:48
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0