Harry Potter!

Yeeees! Ikväll har jag köpt biljetter för Gustav och mig till Harry Potter & halvblodsprinsen, han frågade om jag ville gå och då sa jag att jag kan gå själv om han inte hade lust och då sa han att han kunde ju gå med "så att du slipper sitta ensam där och dessutom har jag ju sett dem andra, eller hur?". Haha! Han vill se den nästan lika gärna som jag! (VARNING! Fördomsfullt uttalande på G!) Typiskt manligt att lägga fram det på det sättet!

Jag brände upp mig i hårbotten (första gången i hela mitt liv!) och var alldeles röd de första dagarna. Nu kliar det som fuck och jag flagar! Worst situation of my life... Jag flagar från hårbotten.

Ibland är det verkligen inga tveksamheter om att jag har Aspergers syndrom, typiska exempel är mina kryddburkar i bokstavsordning, strykandet av kalsonger (idioti men det är snyggt i byrålådan) maniskt städande av kattlådan & en mängd andra lustiga företeelser som jag själv anser gör mitt liv lite lite bättre (för mig själv, inte än andras). Nu gjorde jag en typisk Åsagrej, såg att jag hade en flik som stack ut och gjorde nageln osymetrisk och avbröt då mitt bloggande mitt i en mening och hämtade min nagelfil. Herregud... Jag ska nästa gång jag bloggar berätta om Aspergers! Det är otroligt intressant! Ska behandla lite DAMP & ADHD också, tror jag =).

Nu måste jag i alla fall gå och ta på mig skorna, annars får Gustav stå och vänta på mig sen (det får han ändå men det ser bättre ut om jag har skorna på mig). oo! Hoppas det finns en Harry Potter-meny!

Hörs sen!

Glömde bilden!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, du har inte aspergers, och inte jag heller, det är bara vanlig pedanti :) Mamma brukar säga att hon tror att mitt kommer växa bort med åren, hm, vi får väl se... :P Kram!

2009-07-31 @ 13:18:37
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mariia

haha men lilla Åsa gumman! stryker du verkligen kalsongerna?? :D söt du är

2009-07-31 @ 14:13:56
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/
Postat av: serine [ <3 ]

den är riktigt bra den :)

2009-08-13 @ 01:10:24
URL: http://armenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0