Jesus christ in heaven!

Nej, jag har inte blivit religiös på gamla dar (skämt) men jag har cyklat genom min helvetespark! Den som är mot conventum vid södra stationen, jag cyklar igenom den för att komma hem från ja, östersidan av staden. Jag har varit hos pappa & Anette ikväll och lämnat min digitalkamera för att de skulle fota bägge amazonerna och lägga ut på blocket och min bror hade visst snott deras digitalkamera. Jag åker väl dit på torsdag eller nåt och hämtar den, kan jag tänka mig! Då får jag också min bil! Lagren kom idag så han hann inte fixa den idag utan det blir imorgon istället! Men det spelar ingen jätteroll för min del, det går så bra ändå. Jag måste bara ha den till nästa tisdag så jag kan skjutsa kissarna till farmor! I alla fall så kom inte pappa hem förrän kvart i tio (han skulle sluta nio) han är expert på att prata med människor och han känner ju minst halva Örebro! När han ska ner och tanka bilen eller köpa en liter mjölk så kan han vara borta i fyra timmar, och så har han stått och pratat med någon. Anette måste ju ha en ängels tålamod med honom =D. Hihi! De är för söta de där två! I vilket fall som helst så blev jag lite sen hem från dem! Så jag var alltså tvungen att köra i mörkret! Jag fattar inte hur en mes som jag har bott i Varberga! Jag cyklade ju jämt hem då, i mörkret och ensam. Mitt lilla pucko, tur att det aldrig hände något!

Vi kommer få det lite hektiskt nu innan vi åker, tror jag! Det är kalas på gång igen! Min kusin Elin fyllde 24 juni men de var utomlands då så vi ska fira henne på fredag eftermiddag/kväll vid fem eller så och så fyller ju Fanny ett år på måndag så henne firar vi på söndag. Och sen ska vi fixa resväskor, packa, städa och greja! Men vi åker på eftermiddagen på tisdag så då hinner man gå ut med sopor och grejer det sista man gör! Skönt det. Och så kan jag lämna kissarna till lunch, kanske så kan jag greja ifred på eftermiddagen. Tror G sa att planet gick vid fem så det är ju ganska skönt! Sen kommer vi hem vid tre eller nåt på tisdagen efter. (Har jag för mig, jag är otroligt oinsatt i hela det här eftersom det är Gustav som bokat och hämtat biljetterna men det kan vara bra för mig att inte ha kontrollen *paniiiiiiiikattack* =)) Hihi!

Nej, men sängen var det ju!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Åsa, nu kan vi ju inte träffas fredag, lördag ELLER söndag! Hur ska det gå??? :( Vi måste klämma in ett möte nånstans!!! ;) Puss på dig

2009-07-15 @ 06:55:38
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mariia

vart ska missarna vara nånstan? :) gud vad skönt för er att åka bort ettt tag! Men vi MÅSTE hitta på nå när ni kommer hem! Har ju inte ens grillat i sommar än! (inte jag iaf) en massaa kramar

2009-07-15 @ 17:33:41
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0