Lite kul - lite tråkigt

Hej hej hej hej hej!
Jag har shoppat idag!
 

Buzz! Till mitt PS2.

Och låt er inte luras, jag är fortfarande dödssjuk (läs: förkyld) och har legat i soffan till ungefär klockan fem. Jag har alltså shoppat på CDON =)! Sen ringde mamma och frågade om jag inte kunde följa med till Ikea och eftersom jag har varit psyko nu i några dagar och spionerat på mina grannar genom titthålet i dörren kände jag att ett miljöombyte kanske kunde vara bra när jag nu ändå inte smittar! Så jag pillade i mig ett par Ipren och sa att jag följer med! I morse kom jag på att jag står felparkerad igen... Så jag gick ut och kollade om jag hade fått böter och det hade jag inte (!!) men någon har gått in i min bil och snott stereon (lite överdrivet, radion kan vi kalla det istället) och sparkat sönder handsfacket och instrumentbrädan på passagerarsidan, antagligen för att komma åt säkringarna. Dessutom har de försökt göra nåt med tändningslåset för det är helt buckligt. Jävla amatörer som inte kan sno en bil som var olåst, från -92. Hur jävla svårt kan det vara att tjuvkoppla??? De har inte ens hittat säkringarna. Man blir ju trött. Och nej, jag har inte tänkt att nån ska sno den för att få försäkringspengarna, jag har bara trafikförsäkring. Jag kan bara inte låsa den för det är fjärrlås (otroligt modern utrustning för att vara -92:a) men problemet är att det går på batterier och något snor ström för dessa batterier är urladdade hela tiden och det går oftast att låsa men inte att låsa upp sen. Så jag får stå och trycka i minst tio minuter för att komma in i bilen. Och jag har ingen annan nyckel, det är bara ett hål där låset ska sitta i förardörren =). Så nu är min bil officiellt sett död. Det var bara en tidsfråga, om ni frågar mig, det är pappa som är optimisten om den här lilla bilen.

OMFG (Oh my fucking god) jag måste baka ut mina bullar! Jag kommer få vara uppe halva natten.

Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Dom är bara snorungar som inte har nåt bättre för sig, men stryk skulle dom ha! ;) Hoppas pappa fixar bilen åt dig nu! Du måste ju kunna vara mobil Åsa!!! Pussar!

2009-07-10 @ 18:11:50
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mariia

åhh! ska komma över med pavan så får du lära mej allt o photoshop o göra snyggaste bloggen hihi :D kramar

2009-07-11 @ 23:02:06
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0