Lördag, eller det är bara fredag idag!!

Jag kom bort mig i dagarna! Snart kommer mamma och hämtar mig & Gustav för vi ska på kalas hos min kusin, Elin. jag har köpt ett kakfat och bakat en massa cupcakes som jag har ställt på; chokladcupcakes med chokladfrosting, vit pyntgelé & rosa pärlströssel, Halloncupcakes med rosa frosting, röd pyntgelé & ett hallon och sist blåbärscupcakes med blå frosting & ett blåbär. Det var roligt! jag fick massor med cupcakes över så jag har lovat Lena att ta med till Fannys kalas på söndag. Det är dock inte glutenfritt men i alla fall laktosfritt.

Nu känner jag mig lite trött! Jag gick och la mig sent igår eftersom jag var hemma (<3) och sen upp vid halv sju för att hinna äta frukost med mamman och sedan åka med henne in. Hon släppte av mig hos pappa där jag hämtade min bil (jihoo!) och så åkte jag till coop och handlade färskt bröd och åkte hem och åt frukost nr. 2 med Gustav. Han var redan uppe när jag kom hem vid halv nio, jag var ytterst förvånad eftersom han har vänt på dygnet nu när han haft semester. Men han somnade nån timma på soffan sen =).

I morgon ska vi till farmor och sätta upp hennes nät på balkongen så hon kan ha kissarna där ute nästa vecka. Och så envisades hon med att få bjuda på mat, som alltid =). På kvällen ska jag troligtvis ut med Helen, jag har inte hört något mer än att vi skulle försöka ses men det lär jag väl bli varse i morgon!

Nu ska jag plocka undan i köket, det tråkigaste med att baka! Blä...

Heddå


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad du bakar :) Kul att kissarna får vara ute hos farmor, gör likadant hemma sen! :) Då blir det ju ännu bättre hos er när du har övat en gång hos farmor *hihi* Försökte ringa igår men det var ingen hemma, jag försöker i eftermiddag eller ikväll igen från mormor! Puss på dig!

2009-07-18 @ 10:00:57
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0