Mat

Hej igen!
Nu har jag köpt en resväska på Coop, bokat biljetter (eller Maja har bokat biljetter) till Viking Line i morgon, vi åker från City-terminalen i Stockholm tio över ett, jag har bokat tågbiljetter till Stockholm, tvättat en maskin tvätt med mina jeans och hoppas den torkar tills i morgon! Och så har jag lagat mat, lövbiff med klyftpotatis & persiljesmör blev det idag. Så nu ska jag väl diska undan här, packa allt utom jeansen, fixa iordning matsäcken tills i morgon, Maja och jag har kommit på att vi ska ha en kylväska med oss och ta med oss lite mat eftersom det är dyrt att handla mat och växla till € och sådär och vi bägge har en tajt budget så det känns bra! Jag hade ändå tänkt ta med mig kylväska och ha mina laktosfria grejer med mig, jag vet inte alls hur det ser ut där borta och jag klarar inte att äta mer mat med laktos i, Mallis var hemskt, min mage är skitarg på mig! (mallis var perfekt men det var svårt att få mat som var laktosfri, skulle man väl kunna säga utan att överdriva det minsta).

Jag var hemma hos mamma & Björn och tog in deras post och vattnade blommorna och gav kissen mat. Jag såg inte röken av Alice (katten) och så ringde jag Björn, han ville jag skulle kolla husbilen... Hans älskling =D.

Oj, nu måste jag sätta lite fart här!

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: mariia

ska ni stanna på Åland eller?

2009-07-31 @ 17:57:11
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du kan ju göra så att du ringer mig när du har tid över och är hemma. Jag åker till mormor på söndag kväll igen. Kramar

2009-07-31 @ 18:35:51
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0