Spain

Hola amigos!
Sänder en hälsning fràn ja... jag kan verkligen inte komma pà vilken stad vi är i... Det är i närheten av Palma, Con nàgonting! Vi har fàtt byta hotell, vi hamnade i en liten by pà Östkusten som heter Cala dòr, urmysig men pà världens sämsta hotell! Ingen AC (inte sà att vi är bortskämda men det är 35 grader i skuggan nästan dygnet runt här och luftfuktigheten är otrolig...) ingen pool pà hotellet och làngt till stranden, mitt inne i själva centrum. Men vi ringde vàr resebyrà och de fixade detta hotell närmre Palma! Perfekt för oss! 40 meter till en sandstrand som är 2 km làng. Och dessutom mitt inne i staden, det finns pool och AC pà rummet.

Nu sitter jag i lobbyn pà hotellet och har fàtt hyra deras dator för 2 Euro/ timma, jag kommer inte sitta här i en timma för svetten rinner redan om mig och poolen här ute ser sàààà lockande ut! Gustav sa visserligen att den var kall men det är allt i den här värmen! Gustav ligger och vilar för tillfället, eller han försöker komma pà ett sätt att hacka deras W-lan =D.

Jag är brun! Riktigt brun, brunare än Gustav (HAHAHA (skämt)) och det är sà otroligt härligt att bada i havet hela tiden!! Jag är inte ens rädd här nere! Förutom innan när jag är helt säker pà att jag trampade pà en krabba men Gustav sa att jag inbillade mig sà jag fàr väl tro det dà!

Vi har just kommit tillbaka efter en utflykt till ett närbeläget akvarium, vi har sett hammarhajar, ciklider, hitta-nemo-fiskar (de gnider sig verkligen mot anemonerna!) andra hajar, sköldpaddor & frilevande orkidéer. Ascoolt! Och en massa andra saker sàklart men det kommer bildbevis pà det när vi kommer hem!

Nehe! Poolen var det! Fàr se om det känns värt att lägga 2 Euro till pà en ytterligare uppdatering, jag är ju inte en sàdan som gillar att ödsla pà solljus men det finns sà otroligt mycket av det här nere sà man kan nog bli bortskämd om man är här för länge... =)

Puss & kram pà er!!

Kommentarer
Postat av: mariia

hahaha vad härligt för gustav att det ör nära till stranden o jättevarmt! ;) rolig han är :D vad härligt att ni ahr det bra!!!! o att ni fick byta hotell också!!! :D kul att du är brun, kommer se ut som ett spöke brevid dej sen haha! puss o kram ha det bäst

2009-07-24 @ 19:38:34
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hoppas kameran och minneskortet tänker ställa upp hela rsan nu, och ja, passa på att vara ute i solen Åsa, blogga kan du göra hemma sen!!! :) Kramar!!!

2009-07-24 @ 23:26:15
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0