*suck*

Jag har försökt mobilblogga så jag ska kunna göra det från Mallorca men jag lyckas inte riktigt! Vi får se om jag orkar ta upp ansträngningarna igen senare! Nu ska jag i alla fall googla på krogar i Örebro och se vilken vi ska gå till, alla har ju ändrat sina åldersgräser, känns det som så nu gäller det att ha lite koll. Helens bror ska nämligen med och han är bara -88:a =). Så det är lite special, jag kommer väl in på alla krogar i Örebro, nuförtiden! De flesta i alla fall.

Det gick bra hos farmor! Förutom att jag trodde hon hade nät på hela balkongen, men så var inte fallet utan hon hade nät upp till räcket och det hoppar ju Sune över lätt som en plätt och det kan jag nästan garantera att han gör också. Dessutom bor hon på första våningen så han skulle nog kunna tänka sig att hoppa ut nedanför också. Jag kommer väl antagligen ha magsår innan vi är hemma från semestern, jag vill inte att min lilla älskling ska försvinna =(. Pappa & Anette är inte hemma, min faster är inte hemma och min farbror har ingen bil och farmor är ju otroligt orörlig så hoppar han ut blir det inte så himla kul! Jag sa till henne att hon kanske inte ska ha dem på balkongen alls, det är ju lättare! Hoppas hon inte har det.

Jag har en dundrande huvudvärk så jag ska nog lägga mig ner ett tag och hoppas att den går över snart!!

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh säg till henne att INTE ha dem på balkongen, annars får du ju inte mycket till semester!!! :(

2009-07-19 @ 11:18:40
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0