Surt

Det fanns ingen HP-meny men det fick väl gå ändå... Jag köpte Coca Cola och snacks med baconsmak. Det var i alla fall gott men jag hade verkligen hoppats på en ny mugg med sugrör och en liten Harry på locket. Eller Luna! Hon är riktigt rolig; "I suspect the nargels are behind it" HAHA! Och så sover hon med skorna på ifall hon skulle gå i sömnen =D. Hih!

Nej, jag ska lägga mig nu, jag har varit vaken alldeles för länge och måste upp till Sjöhaga imorgon för att ta in deras post och så måste jag ringa Maja för att kolla om lördag och så ska jag ringa Ella och kolla om vi ska fika. Busy busy, det är så det är att ha semester! Mormor, får jag inte glömma att ringa i morgon! Det är jätteviktigt. Jag är lite ledsen i kväll också  men det är väl så det blir när man är vaken och läser istället för att sova om nätterna.

Vi hörs i morgon!

Sussa gott

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, den scenen när Luna ska gå på middagen med Harry, och man ser henne stå och vänta i sin söta klänning, då skrattade alla i biosalen! Liksom, nedlåtande som att hon såg larvig ut. Jag höll på att börja grina, jag är jättesvag för henne och hon var faktikt dösöt i klänningen ju!!!! :(

2009-07-31 @ 13:20:55
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0