Veet

Gooooooooooodmoring, Vietnam!
Nej, jag skojade, det är inte morgon och vi är inte i Vietnam! Dock har jag en kompis som kommer från Vietnam, Hannan!



Söt som socker, är hon =),

Jag har vaxat mina ben idag, på tal om ingenting! Jag använde Veets-varmvax. Skitbra! Mycket bättre än de där remsorna som man köper och inte alls dyrare! Snarare tvärt om, skulle jag vilja säga! 84,50 för en burk och man kan använda remsorna hur många gånger som helst, det är bara att skölja av dem. Och som jag fattar det så kan man värma vaxet hur många gånger som helst också!

Jag lägger upp en bild på Fanny & Gustav sen måste jag lägga ifrån mig datorn, jag har väntat ett tag på Gustav nu och han är klar så jag får passa på så han inte tittar på Heroes utan mig! Hörs i morgon!



Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oh vilka sötnosar på översta bilden där :) Kram på dig!

2009-07-16 @ 07:32:24
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja, dom på understa bilden är inte så tokiga dom heller, men jag gillar översta bäst ;) *HIHI*

2009-07-16 @ 07:33:27
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mariia

åhh vilken söt bild på dom!! :D

2009-07-16 @ 12:21:10
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/
Postat av: mariia

ja gud de pratade om svininfluensan på jobbet nu hur det sprids när man reser m.m tänkte på er då nu när ni ska åka på tisdag. jaa det är nog vanlig hederlig ångest, hoppas jag iaf :S men jag ställer ju alltid till problem för mej själv genom att tänkte för mycket m.m usch hatar det!!! kan inte bara vara lycklig, är fan psyksjuk haha. jaa smsar dej direkt fter bion på ölrdag tihi! :D har inte sett män som hatar kvinnor än, lär väl göra det. sugen på filmkväll nån kväll? vin, nå gott o äta o den filmen kanske?? nångång när ni kommer hem =) vore skoj! kram kram!!

2009-07-16 @ 16:12:22
URL: http://mariiakaroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0