Hundutställning!

Hej hej!
Nu var det väääldigt länge sedan jag bloggade men jag har knappt varit hemma så jag är glad att jag inte har magsår eller nåt! Nu sitter jag och tittar på "The Net" med Sandra Bullock, den är rätt otäck! Psykologisk! Den måste vara gammal för Sandra Bullock är en datahacker med disketter. Jag har sett den massor av gånger med nu är det länge sedan!

I alla fall! Idag har jag, Lollo, Therese &  Elliot varit på utställning i Norrköping, vi släppte av Stefan & Tifa i Rejmyre hos Stefans mormor & morfar på vägen ner. Det gick ganska bra för Elliot! Hon var jätteduktig, uppförde sig jättefint i ringen, tycker jag, Lollo! =)

Jag tror jag ska sova alldeles alldeles strax, jag har inte sovit någonting alls i natt, jag kom nämligen hem vid två och väntade lite så jag skulle se att Gustav kom hem ordentligt. Men han kom aldrig så jag smsade och ringde men han svarade inte. Sen ringde han vid tjugo över två och sa att han hade på ljudlös på telefonen så han hörde mig inte. jag somnade typ då, vid halv tre och sen upp vid sju! Inte alls många timmar men jag ska ju lägga mig snart, jag tror mamma har sagt att man ska sova normalt antal timmar oavsett hur mycket sömn man har förlorat för man kan inte ta igen förlorad sömn. Kan vara en av min mammas påhitt för att man inte skulle sova bort hela helgerna men man vet ju aldrig!

Sängen för Åsa! Hörs förmodligen imorgon!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0