Måndagstrött

Hej hej!
Jag hann massor på jobbet idag fast jag var lite trött! Vi har ju helt vänt på dygnet i helgen så det var svårt att somna igår och Gustav hade visst legat vaken till över två. På lunchen fick jag låna Riggans bil och körde över till marieberg för att köpa mat till oss. Jäklar i havet! Köp för guds skull en Mazda 323, vilken sprutt! Om min bil hade hälften av den gnistan skulle jag vara glad! Jag skulle ha sallad till oss och hade nästan pengar kontant så jag gick bort och skulle bara ta ut lite till! Då sög maskinen in mitt kort... *suck* men jag hade ju icakortet! Och det funkade inte... Så Riggan fick sin sallad och jag fick gå bort till coop och köpa en billig liten färdigrätt. Det hela gjorde mig så stressad så jag lämnade kvar plånboken i personalrummet efter lunchen och vad tror ni hände? Jag stod vid bussen och skulle gå på när jag inser att plånboken ligger kvar i personalrummet. Så jag fick gå tillbaka och sen vänta 45 minuter på nästa buss!

Nu har jag, Ella & Alexandra varit ute på ett litet spår och Alexandra sprang över sex km och Ella & jag gick. Sen har jag magrullat lite också :). Shit, nu måste jag titta på Kalle & chokladfabriken! Tuggummimästarinnan har blivit blå! (Jag har sett den förrut men det är väldigt spännande!)

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mazda 323 det har vi med :) Det är bra fart i dem, mormors är likadan :) Fast hennes är liiite värre än min för den har sportpaket också :P Slöseri på henne ju! *HIHI*

2009-06-22 @ 23:02:29
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0