Midsommarhelgen snart över

Hej hej!
Nu är det söndag eftermiddag och midsommarhelgen är snart över, imorgon är det back to work som gäller! Men det känns ganska slappt att jobba på sommaren, dagarna går fort och det går bra att gå upp på morgonen! Så förutom skit-länstrafiken som har ändrat busstiderna på morgonen så känns det ganska bra just nu! Jag vet inte om jag har gaggat om det förut men länstrafiken har alltså ändrat busstiderna på morgonen ut till marieberg. Vi som börjar åtta där ute får antingen vara där halv åtta eller kvart över åtta... *suck* Det inbjuder till att jag ska börja cykla ut! Funderar på om jag ska göra det i morgon. Men jag vet inte riktigt, jag tror jag ska upp och träna i morgon och då orkar jag inte cykla 2.2 mil och sedan gymma, samma dag. Det blir lite väl häftigt! Speciellt som jag inte har tränat på en månad!

Nu ska jag gå och hänga tvätt! Raporterar mer om gårdagen senare, har en del roliga/mysiga bilder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0