Studentfirande nr. 3?

Ja, eller fortsättning på nr. 1, kanske?! Det är Danne som ska firas idag igen, i torsdags var det bara utsläppet i Norrköping & idag är det självaste examensfesten med paketöppning. Vi har köpt värsta bästa presenten till honom!

Förresten så har jag just insett att bilddagboken är asbra om jag vill visa några fler bilder, går snabbare och är mer lättöverskådligt att titta på! Så när jag lägger in nya bilder där lägger jag in en länk här så kan ni gå in och kika på dem. När ni trycker på länken kommer ni automatiskt till en sida där det står att man är utloggad men till vänster i den bilden finns almanackor och då trycker ni bara på ett datum som är rosa-markerat (tror jag) så kommer ni direkt till de bilderna som är för just det datumet. När ni har tittat klart på en bild trycker ni bara på bilden så kommer nästa fram och händer det ingenting så var det den sista bilden. Utförlig & bra beskrivning, va? Skulle det vara något fel så säg till mig så fixar jag det (jag är ju lite mer av en datahacker, nuförtiden (Ha ha ha...)).

Klockan är nu tio i ett och vi ska vara borta hos pappa klockan två så vi borde verkligen klä på oss och börja tänka på hur vi ska ta oss dit (då bilen är paj igen) jag vet inte om Gusts cykel är trasig igen också för då blir det verkligen problem... Då måste vi typ gå snart, det tar ju en kvart, tjugo minuter att gå dit bort! Jag måste slå in paketet också!

Nehe! Jag har massor att göra! Bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0