*suck*

Hej hej!
Idag har jag jobbat inne i butiken igen, roligt och uppfriskande med lite annat sällskap än mitt eget! Jag har superont i huvudet nu och det har vuxit fram ett blåmärke på benet där jag gick in i soffan igår! Blåmärke? Av att gå in i soffan? Lustigt... Men men! Huvudvärken har jag ingen förklaring till, jag har ätit ett par ipren men de går bara till magen (har ont där med) och inte en enda hittar uppåt, tyngdlagen, tro?

Imorgon har jag lovat att hjälpa till med rean igen och på torsdag & fredag också. På torsdag ska jag till mormor och skriva BankGiro (thats how old people pay their bills) och på torsdag ska jag också prata med min bror i Norrköping för att se hur det går med honom och flytten den 1 juli. Jag blir liite nervös (även fast det inte är mitt problem) när han inte vet när han får nycklar och inte vet när han ska flyttstäda och inte vet om någon kompis kan hjälpa honom! Ja, jag blir nervös! Så antagligen åker jag ner i helgen och hjälper honom. Jag får ju dock åka buss/tåg eftersom vår bli har dött igen. Men (som jag sa till farmor när hon påpekade att det inte var mitt problem) jag gör allt för mina bröder och han är bara 19 år! Då tror man att man är stor på jorden men i själva verket är man inte det. Han kan behöva lite hjälp, det är det storasystrar är till för.


<3

Morden i midsommer är på svt, bra serie, får jag tillstå! Liite panchisvarning men det gör inget! Britterna gör bra serier! Igår skulle jag sett Criminal minds på femman men vi fastnade i Kalle och chokladfabriken, finns det någon roligare film? Som jag sa till Gustav, "Jag skulle vilja bo där och *inte* vara laktosintolerant!" Nu fastnade jag med nageln i tangentbordet och skrapade bort lite nagellack. Det här var ju inte så bra... Riktigt jobbigt, för att vara ärlig.

Nej, om man kanske skulle gå och ta sig en kopp te? Eller ett glas vatten, kanske? Eller en macka? Lite glass? Jag är sugen på nåt... Mest av allt choklad men det kan jag ju inte äta! Äh, jag börjar i alla fall med att läsa Lollos blogg.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lollo

"that's how old people pay their bills".. HAHAHAHAHAHAHA! Det var jättekul! :) Puss på dig!

2009-06-24 @ 10:38:59
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0