Tv-kväll!

Nu har vi ätit lite midsommarmat, färskpotatis, matjessill, ägghalvor & lax, det enda som saknades var nubben men man kan ju inte dricka på en vanlig sketen söndag, det är ju jobbardag i morgon! Ikväll är det en Åsa-tv-kväll! Klockan 19:00 är det Privileged på femman och sen The F-word och sen Wisegal. Jihoo!

Privileged är en ny serie där en ung tjej får jobb som privatlärare åt två bortskämda tonårstjejer, den verkar bra men jag blir inte klok på om det är första avsnittet idag eller om jag missade det första förra söndagen men det visar sig! The F-word är ju matlagningsprogram med Gordon Ramsey och Wisegal är en ny serie med Alyssa Milano



Hon spelar Phoebe i Förhäxad (jag älskar de tjejerna! Shannen Doherty (not so much) Holly Marie Combs & Alyssa Milano och sen i de senare säsongerna är Rose Mcgowan med)

Holly Marie Combs

Rose Mcgowan


Nu blev det lite fel ordning, Holly Marie Combs skulle varit först sedan Alyssa Milano och sist Rose Mcgowan men men det spelar väl ingen roll!

Jag måste nog snart se alla mina säsonger av förhäxad igen, nu var det länge sedan! Oo jag hinner se tre avsnitt innan Privileged börjar!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0