Varmt eller kallt?

Hej igen!
Nu har jag pratat med Louisen och hon ringer när de åker från Hallsberg så plockar de upp mig på vägen! Jag har klätt på mig 3/4 tajts och en vit tunika men vet inte om jag borde ta på mig nåt mer, vår termometer (fick fundera länge på vad det hette, är det ett tecken på stress när man glömmer självklara ord? Borde jag oroa mig?) visar på 19.5 grader och det är ju hyfsta varmt! Det är tillräckligt varmt för att jag ska kunna ha på mig det jag har men frågan är om den är speciellt exakt. Den sitter mitt i solen (inte dömycket solsken just nu, dock) så det kanske blir kallt när jag kommer utanför. Gud, vilka problem man har! Jag har på mig det här och tar med mig varmare kläder! Slut på problemet! Jag är en hyfsad problemlösare, faktiskt.



Ikväll ska jag vara med min favvis

Men jag är så hungrig så jag håller på att dö här i soffan så jag ska fixa nåt att äta innan Lollo ringer!



Då & Nu

Ha en riktigt trevlig midsommardag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad fint! :) Vi r så söta på den bilden! <3

2009-06-22 @ 22:58:09
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0