25

Jag tränar... "Jag är 25 år gammal, eller ung!" Jag fick reda på idag att jag har sned rygg. Skolios, kallade hon det! Vilket betyder att jag måste börja stärka min vänstersida och stretcha den högra annars får jag problem snart! Så det får jag väl göra då!

Sen tyckte min tränare att jag ska sluta äta så ofta... Två gånger om dagen räcker (och då har han inkluderat frukosten!!) jag kommer att dö... Och jag ska bli vegetarian! (Nej, det tänker jag inte bli) herregud, jag har ju redan svårt att laga mat som det är! Ska jag exkludera ännu mer saker? Nej, jag vill inte! Dessutom så tror jag Gustav skulle flytta då! Hihi!

Idag har jag jobbat! Och hämtat ut mina linser, gott folk! Bra, va?! Sen var jag nere på gymmet (känns ju roligt att kunna säga så!). Så nu ska jag alldeles strax steka hamburgare (säg inget till tränaren) men det är faktiskt till Gustav... Jag åt gröt när jag kom hem i mellan innan (en kvart).

ska steka då... bloggar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja Pepsi är hemma hos mamma. Dom tycker nog det känns lite tryggt att ha hund hemma, eftersom mamma jobbar och "barna" är ensamma ganska mycket. Jag ska kolla igenom din lista seb, nu ska vi kolla på Lost, även fat vi egentligen inte vill.... :P Puss på dig!

2009-03-17 @ 22:39:08
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0