Andra gången!

Hej hej!
Nu bloggar jag ju för andra gången idag, vad roligt . Idag har jag jobbat massor hela dagen! Hade bara halv lunch men jag hade inte ro att sitta längre! Måndagar är alltid så hektiska och går på det sättet asfort! jag tänker sno en liten lista från Lollo, den var rolig!!

Tre i veckan

TEMA: Veckan som gick

1. Vad gjorde dig extra glad?
2. Vad gjorde dig arg?
3. Vad gjorde dig ledsen?

SVAR:

1. När Lollo och jag gick på Marieberg i torsdags.
2. Den där gubben i bilen som körde om mig på insidan i rondellen (återkommer till det senare!)
3. Jag tappade mina lösnaglar och Sune stal en hundring.

Så, back till arget! Det körde upp en bil på insidan om mig i rondellen ute i marieberg, en gubbe i 35-årsåldern olch nu vet jag att folk kommer bli sura på mig för att jag kallar folk i 30-årsåldern gubbar men jag ser det såhär! Gubbe är ett begrepp som inte är åldersrelaterat utan en fråga om attityd och beteende! Så nu har vi rett ut det! i alla fall, tillbaka till gubben i bilen! Han blängde på mig, antagligen för att jag körde i fel fält i rondellen men det hör inte hit, han ska inte uppfostra mig eller lära mig köra! I alla fall så gasade jag och körde om honom när jag körde ut och när jag körde om pekade jag på honom och skrattade. Jävlar (rent ut sagt!) vad arg han blev! Han gasade så han låg upp i rumpan på min bil och tryckte tills jag skulle svänga, då vrålåkte han om. HAHAHA! Me like,

Nu sitter jag och Gustav och tittar på CSI och jag dricker en jättemugg med te! Earl gray med mjölk, suuuper.

Nu ska jag fortsätta titta så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej exakt, "Gubbe" är ingen ålder, det är en livsstil!! Precis som "fjortis" ;) Puss

2009-03-02 @ 21:52:27
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med "gubbe" har inget med ålder att göra och du gjorde helt rätt.



Simma lugnt :)

2009-03-03 @ 11:42:15
URL: http://www.mimali.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0