Avbrott!

Åå idag hade vi datahaveri på jobbet, från ett tills jag gick hem vid fyra hade vi inga datorer. Finns bara ett ord, katastrof! Jag har inte kunnat göra något, knappt! Efter två timmar hade jag slut på sorteringsjobb så då städade jag kontoret lite men det finns inte så mycket man kan göra, det är tio kvm eller nåt och det går fort att dra över. Så vid fyra gav jag upp, jag får jobba lite snabbare imorgon bara!

Nu är jag hungrig... Jag åkte och storhandlade när jag hade slutat, sen direkt till mormor där jag skrev hennes räkningar och fick lite soppa och en macka! Sen vidare till Anna och Fanny som var ensamma idag eftersom Andreas jobbade och sen vidare till pappa och Anette eftersom min bror är hemma! Och efter en av hans psykologiföreläsningar vet jag nu vad diagnosen Borderline är! Hihi! Han ska läsa till gymnasielärare, tänker han sig och det passar han nog som! Han får stå och prata och eleverna lyssnar! Det blir nog jättebra! Hoppas det går bra bara, lärarutbildningen är inte en dans på rosor. (Om man inte har EM som hobby =D)

Så idag har jag verkligen stressat runt! När jag hade varit hos pappa åkte jag hem och bar in mina fyra matkassar, kattlådan, säcken med kattsand, min stadiumpåse (köpte nya träningskläder!!) potatissäcken och fyra påskmustar. Ni kan tro att det blev ett par tre fyra vändor... Packade upp allt och sedan har jag vikt tvätt. Ja, det är bara barnen som fattas! Sen är jag en fullfjädrad curlingmorsa! (En sådan som sopar framför sina barn! Fast jag soppar bara för sambo och katter).

Alltså, jag är så trött så jag knappt ser nu så jag ska nog gå och lägga mig! Ja, just det! Jag fick inte i mig någon riktig mat eftersom jag bara åt ett par skedar soppa hos mormor! Så nu är jag alltså döhungrig men jag orkar verkligen inte äta något nu, äter gröt imorgon bitti istället!

Hörs imorgon! (Då ska vi äta våfflor! JIhoooo!)

Sov gott! Natti natt

//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0