Body shop!

Jag var med Lollo på hudanalys på Body Shop idag och det var extremt roligt! Nu vill jag bara köpa massor från Body Shop istället!! Gud sikken rolig affär! Jag vill ha allt! Shopaholicen i mig kommer fram, hihi!


Den här är från serien Seaweed, den använde de på Lollo och enligt henne var den mycket behaglig! Mjuk och skön! Men jag kan inte köpa en massa rengöringsprodukter! Jag har ju slösat flera tusen på Kicks grejer så jag får göra slut på dem först!! (Eller?)

Ibland önskar jag att jag hade ett badkar! Jag skulle verkligen vilja sjunka ner i ett jättevarmt bad med massor med sånt som luktar gott i! Jag hade badspaghetti när jag bodde i varberga (inte bandspaghetti utan badspaghetti!) Min yngsta lilla lillebror gav mig den en jul! BodyShop har mycket badgrejer, bomber, små badmuffins och massa annat roligt!

 Undrar om denna luktar gott... Lollo, vi måste ta en dag och lukta lite!! Det här är ju dödsroligt! Jag skulle kunna handla hur mycket sådana här saker som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0