Duktig flicka!

Jepp, det har jag varit idag! Jag har jobbat hela dagen sedan hem vid strax efter sex, laga mat till Gustav, cykla till spinningen, spinna och sen cykla hem! Inget vidare att cykla hem sen, kan jag ju tala om, jävlar vad trött jag var i benen. På det här spinningpasset stod vi upp hela tiden, 30 minuter, stå rakt och "jogga" och hålla händerna längre fram på styret och nästan som ligga ner och cykla. Pissjobbigt! Puh... Så nu har jag duschat och stoppat i en maskin med tvätt! (jag vill träna imorgon också så jag måste ha mina kläder då!)

När jag var på väg hem ringde jag mamma men hon var nog upptagen för det lät som att det var jobbigt att prata med mig... Men jag fick i alla fall prata med Alex och han tyckte jag var rutten som bara spann (heter det spann?) i en halvtimma. Fy falukorv vilken liten skitunge! Ni kan tro att jag ska visa honom exakt hur vältränad jag är sen! (när jag blir det alltså) Jag behöver nog boxas imorgon! Hoppas Ella blir frisk bara, hon hade ont i halsen när jag pratade med henne imorse. Stackarn! Jag ska börja fika med Em:arna istället och äta gröt frammåt eftermiddagen, så slipper jag bli så himla stressad när jag kommer hem! Det är jobbigt att stressa! För er som inte vet det så jobbar vi två företag i samma hus och min chef äger de båda! Så Annica jobbar för det ena och jag för det andra, att jag jobbar för Em vet ni ju redan men Annica jobbar för Workzone, de säljer möbler till offentliga miljöer. I alla fall så jobbar Workzone kontorstider, 8.00-17.00 och då passar det sig bäst för mig att fika tillsammans med dem, oftast!

Mamma tyckte det var dumt att träna två gånger i veckan, hon tror att jag sätter målet för högt men tränar jag en gång i veckan så händer ju ingenting. Jag vill gärna träna minst två gånger i veckan och målet är att öka på det sen! Vi kan vända på det också, vad ska jag göra istället? Sitta i soffan och häcka? Det blir ju liksom så!

Ojojoj, nu bråkar de i Arga snickaren, hihi! Skilsmässa, kanske...

Jag ska googla på mig själv och se hur många träffar jag får. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0