Ego!

Det är 63 dagar kvar till min födelsedag, ni har väl inte missat min nedräkning där uppe? -->

Jag har bytt bild! Ett modellprojekt som jag använder för att känna mig lite stolt idag! Det är helt fantastiska bilder tagna av Jessika, som också hade gjort iordning mitt håååår! Ootroligt vacker frisyr! Jag funderar allvarligt på att fly fältet på min födelsedag, allt blev så krångligt! Men så vill pappa ordna fest för mig... Och när jag började fundera så kom jag på att han aldrig har fått göra det. Jag fyller 25 år och min pappa har aldrig fått stå för en fest där alla kommer för att fira mig. Det gör ont i mitt hjärta, det är klart att pappa ska få fixa kalas för sin favoritdotter! Rigmor på jobbet berättade att en av hennes väninnor hade åkt med pappa och så hade de börjat prata om barn och han hade pratat massor om mig. Jag som alltid trott att han aldrig pratar om mig! (Lollo, böla på! Det gör jag! ) Så nu lutar det verkligen åt att pappa ska få fixa fest! (Rösta!)

Just nu sitter jag och tittar på Charterhjältar, sämsta programmet på kanal5, tror jag! Jag väntar på CSI, såklart... Det är ju måndag! Vi kan inte kolla på Simpsons längre eftersom Telia har tagit bort sexan och trean, lustigt. Jag har i alla fall tecknat nytt avtal med telia och får några fler kanaler i början av april, tror jag. Åå fick just veta att det är säsongsavslutning! Fy vad trist... I löv CSI! Kan jag lägga upp några fler ego-bilder?? (Väntar inte på svar!)





Åå jag ser ledsen ut...

SÅ! Nu har jag egat mig klart!! Men visst passar cellon bra in? Perfekta höstbilder! Lite mörkt och dystert!

Kul var det! =)

Imorgon ska jag gymma, hörrni! klockan sju ska jag infinna mig på gymmet hos min tränare Roy, det ni! Dags att slimma upp sig inför Beach-09! (Skämt... jag vet att jag är smal) Imorgon måste jag verkligen hämta mina linser!! jag glömde det idag med, blir irriterad på mig själv men jag dog i soffan ett tag...

Nu ska jag fortsätta titta på CSI!!

Heddå!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, låt pappa fixa!!! Det kommer kännas bra för dig, och för honom, och så slipper du ju dessutom tänka på det!!! Det blir jättebra Åsa!!! :) Kramar

2009-03-16 @ 21:33:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0