Grey's

Åå herregud... Nu tog han livet av sig. Någon som kollar på Grey's? Huu, jag gillar verkligen inte folk som gör illa sig själva! Jag har läst mycket om självskador och människor som tar livet av sig men jag kan inte relatera! För mig är det så långt så långt borta att skära i mina armar eller ben eller kasta mig framför ett tåg. Nu är det kanske inte samma "typ" av människor som skär sig som hoppar framför tåg men båda delar handlar om att göra saker mot sin kropp. Nu kom jag ut på hal is känner jag, jag har inte läst på tillräckligt för att snärja in mig själv i en diskussion som kräver att man är påläst. Så jag skulle bara säga att jag aldrig skulle kunna skada mig själv eftersom jag är rädd att det skulle göra ont!

Jag har ätit lite i min ensamhet... Gustav åkte iväg med Jocke för att spela badminton vid nio så han kommer nog hem snart!

Neh, nu ska jag stänga av Dirty, Sexy, Money och gå och lägga mig! Jag ska nog fortsätta läsa lite i min bok, tror jag men jag är dödstrött så vem vet, jag somnar antagligen! =D

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sov gott och vakna frisk! :)

2009-03-11 @ 23:26:38
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Anna

Jadu, vi forskade ju en hel del om det där, med vad som händer med självet när man skär sig, det var mycket intressant tyckte jag! :) Och jag tror inte heller att det är samma typ av människor som hoppar framför tåg som skär sig. Däremot tror jag ofta att någon form av ätstörning går hand i hand med att skära sig själv. Jag har i alla fall stött på många som har haft den kombinationen. Du vet att jag brinner för det här ämnet! ;) Jag vill tipsa mig om den här sidan http://www.shedo.org/

Ha en bra dag!

2009-03-12 @ 08:19:37
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Underbart skrivit "jag skulle inte kunna skada mig ifall det skulle göra ont"

2009-03-12 @ 10:11:52
Postat av: Jonas

Underbart skrivit "jag skulle inte kunna skada mig ifall det skulle göra ont"

2009-03-12 @ 10:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0