Halo

Någon som hört Halo med Beyoncé? Det är en sådan låt som jag bara får rysningar över hela kroppen av! Som Agneta Fältskogs If I thought you´d ever change your mind ååå sååååå bra låtar!! Jag har just tittat på Sjätte sinnet, jag har verkligen inte sett den förut! 1999 tror jag att den gjordes och den lilla pojken är ju så himlans söt!! Sjukt åt det! Sen har jag tittat på Stekta gröna tomater, nu ikväll. Någon som sett den? Den är en av de bästa filmer jag sett! Den är så romantisk och söt, handlar om två väldigt olika flickor i Amerikas 50-60-tal (tror jag) som finner varandra under olika omständigheter och blir vänner för livet. Jag bölar jämt till den filmen! Spelar verkligen ingen roll hur många gånger jag ser den! Det är Niagarafallet varje gång!! Den gick på tv när jag bodde hemma så jag vet att mamma har den på VHS någonstans. Enda dumma är väl att det inte går att titta på den för det är väl ingen som har kvar sin VHS-spelare! Eller om mamma kanske har dubbel, kom jag på. Både DVD och VHS i samma maskin, smartigt. Totalt onödig diskussion...

Nu ska jag titta på Signs, andra filmen av M. Night Shyamalan jag ser ikväll!

Åå jag hatar reklamen för Friends.. En stackars mobbad flicka går runt och sjunger i korridorerna för sig själv och känner sig udda. Hon ser ut som jag kände mig på högstadiet! Missplacerad med förstora kläder. Tror det var en som kallade mig L:et en gång för att jag hade så långa skor! Det gjorde nog inte så mycket, jag lider i alla fall inte av det. Men det känns konstigt att "träffa" alla gamla klasskompisar från högstadiet på Facebook. man hamnar i en konflikt med sig själv om hur man ska bete sig. Man är ju en helt annan människa nu än när man gick på högstadiet men man vill gärna falla tillbaka i gamla gropar, liksom!

Nej, nu ska jag titta på Abigail Breslin och njuta av hennes formidabla skådespelarinsatser! Lilla pluttan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0