Hittade inte

Jag hittade inte min gamla blogg, men jag tror att jag satte lösenord på den efter en olycklig bloggincident och nu kommer jag inte ihåg lösenordet! Anledningen till att jag letar bloggar är för att Lollo firar bloggdag idag, ett år sedan hon började blogga! Grattis till Lollo!! Så jag skulle vilja veta när min bloggdag är! Det är ju över ett år sedan... jag kommer ihåg när Jonas jobbade kvar, då läste han min blogg och det är över ett år sedan han slutade, ju... Jonas! Kommer du ihåg min gamla adress?? Hihi!

Måste titta klart på Grey's nu!! Hörs kanske senare!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack Åsa :)

2009-03-18 @ 22:37:40
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0