Internetshopping!

Hej igen!
För några månader sedan fick Gustav upp ögonen för internetshopping, han kom på att han inte ens behövde gå in i affärerna för att handla kläder!! Han gillar kläder men han hatar att shoppa! Och då framförallt att gå i affärer (vilket är typ det roligaste jag vet!) nu sitter jag och tittar på väskor på internet... Det är roligt!!


Handväska           - 01-13 -  Ivory Pimpolina
Handväska     - 01-24 -  Polka Dot Duffle
Löööv this one!!

Armband  - 01-30 - Valencia Grey
Fint armband, va?!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig!!

natti natti!

p.s Alla grejerna kommer från så snygga grejer!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Varifrån kommer denna manliga rädsla för att trängas med folk i butiker? Det är inte naturligt att bli så negativt påverkad av nåt så roligt! :)

2009-03-05 @ 12:18:14
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej! Tatuererskan från Karlskoga heter Tabita :) Va dvar det för nåt, jag måste in där och kolla!!!! :) Puss

2009-03-05 @ 18:45:24
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0