Kortis!

Hej hej!
Dagen idag började med att jag var sen till jobbet, skittråkigt! Men så kan det vara ibland (ofta i Åsavärld!). Och när jag var på väg ut på motorvägen skulle jag kolla om mitt läppglans var bra så det blev en liten bild:


Jag ser ju lite lustig ut men läppglanset är snyggt, va? Maxfactors, på tub, 80,- på Kicks. Helt ok pris!

Jag har ju ett annat från Dior:



255,- på Kicks! Inte alls ok pris för ett jävla läppglans... (*viskar* 189,- på parfym.se)

Så! Idag har jag alltså jobbat, köpt en "abs" på Stadium, magrutor nästa! Det är alltså en magrullare, ett hjul med en pinne igenom som man rullar fram på golvet med, typ som armhävningar men ändå inte riktigt.



Så ser den ut! 149,- på Stadium. (Nej, jag får inte pengar för att göra reklam... Det är alldeles gratis även om det inte verkar så just idag.)

Jag återkommer om effekten av detta underhjul (enligt Ella)!

Sen stressade jag hemmåt, lagade mat, slängde i mig maten och begav mig till Gustavs syster som ikväll var ensam med lilla Fanny. Andreas jobbar kväll, denna veckan. Åå Fanny hade blivit så stor sen jag såg henne sist!!


Hon var alldeles lycklig över att se min mobil!


Sen blev hon förbannad på blixten. Jag och Anna pratade om det, det ser ut som att hon förmanar en! "Vad tror du att du håller på med?"

Nu pratar jag med min bror om att gå på bio men jag har verkligen inte tid den här veckan, förutom möjligtvis fredag! Imorgon är det träning och på torsdag ska Ella och jag boxas (träning igen alltså). Sen är Gustav borta i helgen... Så då får jag väl sova med katterna. Jobbiga att sova med faktiskt!

Nej, men gud! Jag måste verkligen sova nu!!

Natti natti så hörs vi imorgon!

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har en liknande sån "magrullare" och jag looovar att det känns att man använt den!!! Man får ont från bröstet ner till ljumskarna!!! :) Skitbra.

2009-03-10 @ 23:54:18
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0