Late

Hej hej!
Ja, hörrni jag är sen! Men jag har sååå ont i halsen! Jag håller på och äter gröt och har fått i mig en macka, det är jobbigt att svälja. Jag dricker te, såklart!

*Suck* tittar på nyheterna och de pratar om en stadig nedgång i svensk ekonomi. HANDLA gott folk! Har man pengar ska man handla! (gärna möbler, säger många! Så det är bara att börja på EM då! ;))

Så nu måste jag snart vara klar med min frukost och gå och sminka mig och borsta håret för att sedan kunna föra över pengar och sen åka och jobba! jag ska ju på smyckeparty ikväll! Jihoo! Och så ska jag kanske handla lite på ica maxi i kumla på vägen hem... kanske?! Såg att min Gust hade slut på yoghurt igår, eller han tar nog den sista idag. Å vad jag var hungrig när jag la mig igår! Jag måste äta efter träningen, hur sent det än blir. Annars vaknar jag som idag med ont i magen av tomhet, liksom! Iingen höjdare!

Åå nu måste jag ringa Csn och sen banken... Jag hittar inte alla mina lönespecar sedan 2007. Gör det mig till en slarvig person? 2007, liksom.. Det var då jag flyttade från varberga! Jag är glad att jag fick med mig så mycket som jag fick därifrån! Hälsan framförallt.

Dags för sminkning!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0