Latmasken som inte bloggar

Hej hej!
Jag har varit upptagen i helgen! Fast jag hade kunnat blogga massor både i fredags kväll och igår kväll eftersom Gustav var ute båda kvällarna så jag var ensam! Men jag mös med kissarna och läste Män som hatar kvinnor så nu vet jag vad som hände med Harriet Vanger. Bästa boken jag läst på jättelänge! Men jag är inte riktigt klar än, några kapitel kvar, tror jag. Jag ska strax gå och lägga mig och läsa lite. Imorgon ska jag till Degerfors och fixa lite med papper och grejer!

Så summering av helgen då!

I fredags gjorde vi inget speciellt, min bror Sebastian kom, han skulle hämta vår gamla mopp. Jag har ju köpt en ny supermodell (neard...) så han fick min istället för sin Rustamopp. Vi åt våfflor tillsammans och hjälptes åt att hålla katterna från vispgrädden. När Sebbe hade gått och Gustav och jag satt här så blev vi hungriga igen och bestämde oss för att äta pizza. Jag körde bort till Värmlandspizza (mmmm) och köpte en vegetarisk (fick senare höra att en pizza utan kött inte är en pizza, Alex). Sen gick Gustav och kom hem mitt i natten och ville bjuda mig på Burger King medan jag var skittjurig (eftersom jag sov).

Lördagen skulle vi åka till Vingåker jag, Gustavs mamma och pappa och Anna så jag hade ställt klockan på åtta meeen... Gustav hade glömt stänga av sitt jobbalarm så jag vaknade kvart i sex av att han inte vaknade! Han sov som en stock medan jag skrek åt honom, han sov som en stock när jag klappade till honom på axeln och han sov som en stock när jag sparkade honom på fotknölarna. Mycket öl i kroppen?? Jag fick i alla fall häva mig över honom och stänga av den förbenade mobilen. Men det var ju satans omöjligt att somna om så jag gick upp och åt gröt. Sen ringde Gustavs mamma och sa att vi struntar i Vingåker eftersom det var sådant himla väder! Vi åkte till marieberg istället och den idén var vi inte ensamma om att ha. Jag har sällan sett så mycket folk under ett och samma tak! Sjukt mycket folk! Eloge till alla som stod i butikskassorna. Kan inte ha varit speciellt roligt. Men absolut ingen eloge till caféet vars laktosfria smörgåsar hade utgått?! WTF är det??? Man kan väl inte sluta tillverka laktosfria mackor? Det var det dummaste jag hört i hela mitt liv! Vi åt i alla fall tacos när jag kom hem, asgott!!

Idag har jag blivit sminkad på BodyShop och handlat smink för över 700,- jag har ångest! Men inte så farligt! vad är lite ångest när man kommer att vara snygg!? Hon var otroligt duktig på att hitta mina färger!

Kolla mina ögonbryn!! Hon har tämjt dem!! Otroligt.


Puckobror

Måndag - träning
Tisdag - smyckesparty
Onsdag - spinning
Torsdag - bio med Aaaalex (jihoo)
Fredag - kastrering av kissarna och möjligtvis möte med skolan för den sötaste lilla tjej jag vet.
Lördag - vara hemma med kissarna
Söndag - göra mig iordning inför stockholmsveckan!!

Vi hörs nästa vecka!! (i morgon)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du blev (OCH var innan också) sååå fin! :)

2009-03-30 @ 00:23:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0