Lördag!

Jag tror det är en Wallander ikväll.. Ska kolla upp det där, jag lyckades ju komma in i en Wallander förra helgen när Gustav var borta och så fick jag veta av mamma igår att de går varje lördag! Det har jag liksom missat... Jag är bara så inställd på Beck på söndagar så jag missar allt annat. Det är nog inte än på ett tag i alla fall klockan är ju bara sju!

Gustav och jag gick upp på stan förut, vi skulle köpa present till hans mamma till imorgon! När vi kom upp på stan träffade vi på Anna och Andreas, lilla Fanny och de hade Morgan med sig och åt på Pizza Planeten. Fanny log så mot mig när vi kom så jag tog henne och hon lyckades kräkas på mig, såklart! Jag klämde henne väl på magen, kanske...

Gustav har fixat Spotify till mig! Så nu sitter jag bara och lyssnar på musik hela tiden! Dessutom har jag fått Gustavs gamla hörlurar. Katterna hade bitit av en sladd till dem, den som man talar igenom (jag säger så för jag fattar ju inte vad det heter... Sladden till mikrofonen?!) så han köpte nya när vi var på stan idag. Och de gamla går ju utmärkt att lyssna i! (Han pratar i sitt spel, han är ju en WOW-kille).

Nu ska jag greja lite!

Hörs senare!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag kan inte kommentera ditt nyaste inlägg, det blir bara vitt och står "404 Not Found"... :( Jag tänkte ju skriva att Stekta Gröna Tomater har jag också på inspelad vhs, och det var min absoluta favoritfilm under en period när jag var mindre. Det måste vara minst... 6 år sen jag såg den sist, vad kul det vore att se den igen!!! Vi skulle ju se den tillsammans!!! :) Kramar

2009-03-22 @ 13:34:55
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0