Mackfest!

Jag har just klämt i mig fyra mackor! Och inga sketna mackor som helst, utan Lingongrova! De är stora och mättande! Första med ägg, andra med makrill i tomatsås, tredje och fjärde med cognacsmedvurst. Mmmmmmmmmums! Det är bra för mig att träna, verkar det som!

Idag har jag jobbat, åkte hem och åt gröt, stack i väg och tränade. Idag körde jag crosstrainer som uppvärmning sedan bröst, framsida lår, baksida lår och rodd! Det är min officiella träning! Allt som jag gör utöver det är extra, som spinningen eller min kära magrullare! Nu är jag verkligen igång! Tänkte nästan att jag skulle träna på söndag men så kom jag på att vi ska fira Gustavs mamma på söndag! Hon fyller 58 år!

Imorgon ska jag upp tidigt och jobba för att kunna sluta vid lunch! Jag ska åka med Louise till hennes mamma sen åker jag med Helena (mamman =)) till Lindesberg och går in hos min mamma på hennes jobb! Åker med mamma hem till dem, äter och har mysigt och åker med min lilla lillebror in till stan sen igen. De ska visst ut imorgon, Klaras hörde jag något om! Känns konstigt att Alex får gå ut... Men han är ju 19 så han har ju fått gå ut länge!

HAHAHA! Någon som sett reklamerna för Hafa badrum?? De är ju asroliga! Och de sjunger jättebra! Camilla sa att Em-reklamen var bra men jag har inte sett den än, den går säkert på fyran. Det tror jag den brukar göra!

Nej, jag måste verkligen sova nu, hörrni! Jag ska ta med datorn till mamma imorgon så jag kanske får tid att blogga därifrån då! Eller så får jag inte det, det vet man aldrig!! Kan alla som läser här hålla tummarna för att min mamma får några av jobben som hon har sökt! Hon behöver det för sitt självförtroende! Håll riktigt hårt! Pappa ska förresten på anställningsintervju nästa vecka så ni kan hålla tummarna för honom också!

Natti natti, hörrni!

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mamma tar med dig, jag har pratat med henne! Hon sa "JA det är helt ok!" :) Vi ses imorrn!!! :D

2009-03-19 @ 22:58:16
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0